لذت مادری

به نام خدا دیدگاهم نسبت به مسایل زندگی تغییر کرده دلم می خواهد دنیای جدیدم را با تو در میان بگذارم شاید تو هم در درگیر مسایلی باشی که یک تلنگر به همشان بریزد یاعلی

لذت مادری

به نام خدا دیدگاهم نسبت به مسایل زندگی تغییر کرده دلم می خواهد دنیای جدیدم را با تو در میان بگذارم شاید تو هم در درگیر مسایلی باشی که یک تلنگر به همشان بریزد یاعلی

حس شعرم دوباره آمده

امشب دلم شکسته برایم دعا کنید 

طرفی ز غم نبسته برایم دعا کنید 

 

آه از زمان که برایم غریبه است 

بد رفته بد گذشته برایم دعا کنید 

  

نظرات 3 + ارسال نظر
یاسمین چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 17:38 http://donyayeyasamin.blogsky.com

بسیار قشنگ بود و زیبا آدم با استعداد شعر میتونه بگه که بعضیا بلد نیستن حسودیشون میشه
همینطوری در شعر ادامه بده آجی گل موفق باشی

Titi شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 13:50

باریک!!خانوم شاعره!
دال بدیم خدمتتون:دویدم و دویدم ....
حالا خودمونیم، خودت گفته بودیش؟ خیلی قشنگ بود

آره از خودمون تراویده بودیم.
چه خبر! خوبی؟ دیشب خوش گذشت؟
چرا وبلاگت رو تخته کردی؟؟؟؟؟

davarinadavari جمعه 22 شهریور 1392 ساعت 23:28 http://davarinadavari.blogfa.com

سلام
حقیقتا راست گفتند ادم بی پول شاعر میشه

سلام
نه اینطور نیست من از دلتنگی شعر گفتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد