لذت مادری

به نام خدا دیدگاهم نسبت به مسایل زندگی تغییر کرده دلم می خواهد دنیای جدیدم را با تو در میان بگذارم شاید تو هم در درگیر مسایلی باشی که یک تلنگر به همشان بریزد یاعلی

لذت مادری

به نام خدا دیدگاهم نسبت به مسایل زندگی تغییر کرده دلم می خواهد دنیای جدیدم را با تو در میان بگذارم شاید تو هم در درگیر مسایلی باشی که یک تلنگر به همشان بریزد یاعلی

دختر خوبم دوستت دارم..........

فاطمه جان! 

این روزها نمی توانی این صفحات را بخوانی آخه تازه کلاس اولی. اما من دلم می خواهد بدانی و روزی این صفحات را بخوانی. 

فاطمه گلم دوستت دارم 

دوستت دارم چون وقتی که نامه استخدامم به درب خانه آمد و من شما را که 5ماهه باردار بودم به کاری که خیلی برایش دوندگی کرده بودم ترجیح دادم  تصمیم گرفتم در خانه بمانم و هر روزصبح تا شب در کنارت باشم. 

دوستت دارم حتی آن وقتهایی که از دستت ناراحت می شوم و به ظاهر با شما قهر می کنم. 

دوستت دارم همینگونه که هستی. 

زیباترین دختر دنیا برای من و بابایی عزیزم. 

امروز بابا به عنوان رییس انجمن مدرسه تان انتخاب شد. انتخاب شد تا بیشتر و بیشتر به وضع آموزش و پرورش شما و دوستانت در مدرسه رسیدگی کند. چون خیلی خیلی دوستت دارد. 

وقتی در خیابان راه می رویم و قد و بالایت را می بینم می خواهم هزاربار بگویم دوستت دارم. 

امشب هم که در رستوران پدرخوب با برادرت بازی می کردی یا وقتی که میگفتی من فقط قارچ و گوشت دوست دارم! خدا رو هزار بار شکر کردم که بزرگ شده ای و برای خودت حق انتخاب قایلی.  

دوستت دارم و امیدوارم روزی به بالاترین مدارج علمی به همراه سلامتی کامل برسی.

نظرات 2 + ارسال نظر
Titi یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 01:32

Ishalla!

ماشالله!!!!!!!!!!

ش شنبه 27 مهر 1392 ساعت 12:22

سلام
سلام به تو مادر خوب که هر روز مسیر تکامل را طی می کنی و کامل و کامل تر میشی.

علیک سلام
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد