لذت مادری

به نام خدا دیدگاهم نسبت به مسایل زندگی تغییر کرده دلم می خواهد دنیای جدیدم را با تو در میان بگذارم شاید تو هم در درگیر مسایلی باشی که یک تلنگر به همشان بریزد یاعلی

لذت مادری

به نام خدا دیدگاهم نسبت به مسایل زندگی تغییر کرده دلم می خواهد دنیای جدیدم را با تو در میان بگذارم شاید تو هم در درگیر مسایلی باشی که یک تلنگر به همشان بریزد یاعلی

مهر پرمهر(3مهر92)

سلام صبح بخیر! 

امروز سومین روزی بود که من و امیرعلی فاطمه  را به مدرسه رساندیم و برگشتیم. هر روز فاطمه  با ذوق مدرسه بیدار می شود و هر روز با چند خاطره زیبا و شنیدنی به خانه می آید.  

روز اول مهر: 

کیف پولش را گم کرده بود و  و بعد یه کلاس دومی اونو برده بود پیش خانم ناظم. خانم ناظم کلی تحویلش گرفته بوده و گفته: دختر خوشگل آقای... چرا گریه می کنه؟ چند لحظه بعد کیف پولش پیدا شده بود و بهش تحویل داده بودند. 

روز دوم: 

مامان حورا رفت دنبالش.  

تو مدرسه کیفش و دفتر مشقش خیس شده بود و خانوم معلم برایش کنار پنجره خشک کرده بود.  

سه تا زنگ تفریح داشتند و زنگ تفریح دوم رفته برای خودش اسنک خریده!!!  

 روز سوم: 

برایش چند تا لقمه نازک نان و پنیرخامه ای گرفتم. یک انار هم دان کردم و در ظرف برایش گذاشتم الان هم باید بروم دنبالش چون جلسه معلمین دارن و ساعت 11 تعطیل می شن. خیلی خاطره ها و حرفاش شیرینه ولی فرصت نوشتن همه اش نیست. 

 

لطفا نظر بذارین

نظرات 3 + ارسال نظر
Titi جمعه 5 مهر 1392 ساعت 06:58

Linke zanha bekhonan kheili khob bod
Vaghan fateme to lebas madrese khordanie

ohgi ;,]d;i چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 16:01

فداش بشه خالش که مدرسه ای شده من ببختم فلسه و منطق داشتم دیگه مخ برام نمونده امروزم که تاریخ ادبیات این چه وضعشه همش تاریخ...
من امروز 7:15 رفتم مدرسه از بس خوابم میومد تا 7 خوابیدم

mehdi چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 10:37 http://www.9jok9.mihanblog.com

سلام
چطوری خوبی
واقعا وبلاگ متفاوتی داری دمت گرم
خیلی استفاده کردم
بازم بهت سر میزن
خیلی خوشحال شدم

منم یه وبلاگ جک و اس ام اس دارم خیلی خوشحال میشم به منم سر بزنی

منتظرتمممممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد