لذت مادری

به نام خدا دیدگاهم نسبت به مسایل زندگی تغییر کرده دلم می خواهد دنیای جدیدم را با تو در میان بگذارم شاید تو هم در درگیر مسایلی باشی که یک تلنگر به همشان بریزد یاعلی

لذت مادری

به نام خدا دیدگاهم نسبت به مسایل زندگی تغییر کرده دلم می خواهد دنیای جدیدم را با تو در میان بگذارم شاید تو هم در درگیر مسایلی باشی که یک تلنگر به همشان بریزد یاعلی

جمعه

جمعه ها هرچقدر هم که سرت شلوغ باشد 

باز هم دلت می گیرد. 

یابن الحسن! 

این جمعه هم گذشت و چشمانمان به جمال دلربایت روشن نشد. 

چقدر از تو احساس دوری می کنم. 

کمی مرا به خودت نزدیک کن و خطاهایم را ندیده بگیر.

نظرات 3 + ارسال نظر
Titi جمعه 19 مهر 1392 ساعت 05:47

Hatman internet nadari nemi appi!

اینترنت هست زیاد!!!!!!!!!!!!

تیتی پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 02:39

چقدر دیر به دیر میای!

بچه مدرسه ای دارم خواهر!
کلی وقتم رو می گیره

لیلی دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 16:48

برای حل مشکلم یه صلوات بفرستید
خواهش میکنم

اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد