لذت مادری

به نام خدا دیدگاهم نسبت به مسایل زندگی تغییر کرده دلم می خواهد دنیای جدیدم را با تو در میان بگذارم شاید تو هم در درگیر مسایلی باشی که یک تلنگر به همشان بریزد یاعلی

لذت مادری

به نام خدا دیدگاهم نسبت به مسایل زندگی تغییر کرده دلم می خواهد دنیای جدیدم را با تو در میان بگذارم شاید تو هم در درگیر مسایلی باشی که یک تلنگر به همشان بریزد یاعلی

سلام 

برای آزمون نرفتم آخه دیدم وقت کلاساش رو ندارم چون فاطمه خانمم امسال می ره کلاس اول و حسابی سرم شلوغه.  

 

زندگی گاهی روی تلخشو نشون می ده.  

شاید وقتای امتحان خداست. 

 نمی دونم.  

اما خیلی دلگیرم.  

چند سال پیش نوار شب شعر مدرسه علامه حلی رو معلم فیزیکمون خانم مختاری برام آورده بود گوش دادم. یه بیت شعر هنوز خوب یادمه و این وقتایه دلگیری می آد تو ذهنم: 

 

دلم گرفته اگر او نبود می رفتم 

از این سیاهی گردون چو دود می رفتم 

 

تصمیم داشتم وبلاگ جدیدم سراسر شادی و مثبت بودن باشه اما نشد. گاهی پیش می آد دیگه 

 

پ.ت: انگار چون این تصمیم رو داشتم خدا هم کمک کرد رفتم عکسای بچه هام رو یه نگاهی انداختم حسابی حالم عوض شد. یکیش رو براتون می ذارم. خداییش زندگی تو سلول سلول این پسر من درجریانه!!! 

نظرات 3 + ارسال نظر
یاسمین چهارشنبه 13 شهریور 1392 ساعت 16:11

خاله قربون خنده هات بشه الهی

Titi joon شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 13:28

Ghorboonesh besham

sedigheh پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 23:04

قربونت برم الهی 120 ساله بشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد