لذت مادری

به نام خدا دیدگاهم نسبت به مسایل زندگی تغییر کرده دلم می خواهد دنیای جدیدم را با تو در میان بگذارم شاید تو هم در درگیر مسایلی باشی که یک تلنگر به همشان بریزد یاعلی

لذت مادری

به نام خدا دیدگاهم نسبت به مسایل زندگی تغییر کرده دلم می خواهد دنیای جدیدم را با تو در میان بگذارم شاید تو هم در درگیر مسایلی باشی که یک تلنگر به همشان بریزد یاعلی

نخبه شدم

سلام سه باره!    

زندگی جریان زیبایی داره اگه بخوایم بهش دل بسپریم. 

ساعت ۱ونیم ظهره و من با بچه ها رفتیم پارک و برگشتیم! تازه کلی هم میوه و سبزیجات خریدیم. الهی شکر. امیرعلی و فاطمه چند بار از سرسره تونلی با هم سر خوردند. چند بار هم امیرعلی از سرسره کوچیک ها. خودش قشنگ از پله ها میره بالا و از سرسره سر می خوره. الهی شکر.

امیرعلی ۱۰دقیقه است که شیرش رو خورده و خوابیده.من هم بهتره برم نمازم رو بخونم و نهار رو آماده کنم.  

راستی سراهای محله درحال ثبت نام از بانوان در کانونهای ۹گانه هستند. یکیشون کانون نخبگانه. من هم ثبت نام کردم. آخه نخبه بودم خبر نداشتم!!!!!!!!!!!!! 

نظرات 1 + ارسال نظر
تیتی یکشنبه 3 شهریور 1392 ساعت 18:46

سلام
خونه وبلاگی جدید مبارک
بامید صله رحم لینکی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد