لذت مادری

به نام خدا دیدگاهم نسبت به مسایل زندگی تغییر کرده دلم می خواهد دنیای جدیدم را با تو در میان بگذارم شاید تو هم در درگیر مسایلی باشی که یک تلنگر به همشان بریزد یاعلی

لذت مادری

به نام خدا دیدگاهم نسبت به مسایل زندگی تغییر کرده دلم می خواهد دنیای جدیدم را با تو در میان بگذارم شاید تو هم در درگیر مسایلی باشی که یک تلنگر به همشان بریزد یاعلی

اولین یادداشت یعنی سلام!

سلام 

سلام به زندگی که بزرگترین موهبت الهی در دست من است  

سلام به آفتاب امروز که من شاهد طلوعش در خانه مان بودم  

سلام به بهترین لذت دنیا لذت مادری 

خدا رو شکر که بعد از مدتها یه وبلاگ راه انداختم تا انشاالله بتونم با انتشار لذتهای مادر بودن دنیای زیبای خودم رو به دوستانم انتقال بدم.  

حضرت علی علیه السلام جمله زیبایی دارند: 

من تفکر فی الاءالله  وُفقَ  

کسی‌ که‌ در نعمتهای‌ خداوند تفکر کندتوفیق‌ یابد 

اگر غرض از این نوشتنها برای من فقط تفکر درباره نعمتهای بی شمار خدای خوبم حین نوشتن باشه باز برام جای شکر داره. پس یه یاعلی می گم و از خود ایشون می خوام کمکم کنن.

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی شنبه 2 شهریور 1392 ساعت 14:51

سلام عزیزم
تبریک تبریک تبریک
وبلاگ زیباییه.
حسودیم شد شاید وبلاگی با عنوان لذت پدری ایجاد کنم.شاید هم با این عنوان"لذت همسر بودن بیشتر است یا پدر بودن یا مادر بودن؟"
موفق باشی

ستاره شنبه 2 شهریور 1392 ساعت 12:25

سلامی به مبارکی آغازی دوباره!
تغییر همیشه دلپذیر و جانبخش است!
راهت پر ستاره ! قلبت همیشه پر امید!

مریم ملاباقر شنبه 2 شهریور 1392 ساعت 10:03

سلام عزیزم
وبلاگ خیلی زیبایی داری
عنوانش هم خیلی زیباست.
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد